Saturday, August 6, 2011

Selangor Dapat Kelebihan Awal

The Red Giants memperoleh kelebihan psikologi awal  dalam misi merampas Piala Malaysia daripada Kelantan apabila berjaya menjinakkan pasukan Malaysia dalam perlawanan persahabatan sebentar tadi.

Anak didik K.Devan berjaya menundukkan pasukan Malaysia dengan keputusan 1-0 hasil jaringan penyerang mereka, Rudie Ramli.

K.Devan boleh mungkin boleh menarik nafas lega apabila prestasi pasukan Selangor di Liga Super dilihat agak merudum telah kembali seperti dahulu dan sasaran untuk membawa pulang sekurang-kurangnya satu piala kembali cerah.

Yang menjadi persoalan, apa lagi yang tidak kena pada pasukan Malaysia ? Ini cuma friendly game ? tak bolhe nilai pasukan dalam satu game ? Pasukan inikah yang akan lawan Indonesia dan Oman. Penulis yakin, penyokong sudah puas merayu kepada Rajagobal supaya baiki kelemahan.

Penulis hanya mampu berharap, Rajagobal memperbaiki pasukan secepat mungkin atau bakal menjadi 'lauk' pasukan Oman dan Indonesia, jagalah maruah bolasepak negara kita yang dahulunya digeruni di seluruh asia malah digeruni juga oleh kelab gergasi eropah, Arsenal.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...