Sunday, August 7, 2011

Sempoi : 'Maaf kami bangang'

Haa, ada yang panas ka ? kehkehkeh!

'Maaf kami bangang dan bodoh' itu sahaja yang mampu diluahkan oleh coach City, Roberto Mancini ketika ditemuramah selepas City tumpas 3-2 di tangan Manchester United sebentar tadi, kehkehkeh! 

Orite, memandangkan gua dalam mood nak celebrate kemenangan Man Utd ni, gua tak nak la ulas macam biasa, gua mau ulas ringkas jer, ala Che Det. 

1- Man City bangang

2- Balotelli ni binatang apa ?

3- Ini persembahan terbaik Man Utd

4- City tau tak yang dia lawan team orang muda ni ? avarage umur player-player Man Utd bukan dah macam dulu, sekarang maybe 20++ kot, dulu memang la, korang cakap team tua, ada Van Der Sar, Scholes kan ? habis tu , tak kan la team budak pon korang tak boleh makan derr ? malu-malu

5- Sneijder susah sangat nak datang Man Utd kan ? ape gua kesah ?! Cleverly terbaik !

6- Korang kata gandingan Vidic & Rio ayam tua ? apa gua kesah?! Phil Jones & Evans boleh ganti la !

7- Sir Alex dah cipta gameplay baru, game dah tak macam dulu. Ashley Young senjata utama, kalau main macam ni, budak-budak pep guardiola pon goyang maaa ! 

8- Gua nak pesan kat Torres, PERGI BERGURU DENGAN WELBECK !

9- Anderson vs Yaya Toure ? kahkahkah!  walapun sama gelap, tapi game Anderson jauh lagi best ! 

10- I LOVE YOU MR. VINCENT KOMPANY ! kahkahkah!

Nah, layan si bangang ni pulak !  malu la derr , rambut tu dah macam apa kan , tapi nk pakai bendalah ni pon tak pandai 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...