Sunday, August 14, 2011

Breaking down EPL's opening day

Gua malas la nak cerita bab team bawah-bawah, nak cerita pasal yang dikatakan potential title challengers dan juga penyandang juara sekarang.

Tottenham Hotspur
Seperti semua sedia maklum, RIOT belum tamat, mungkin Van Der Vart dan Crouch sedang memecah masuk premis-premis peniagaan. So, takder game.

Liverpool
Liverpool [1] - [1] Sunderland
Jika selepas final Piala FA Kelantan lawan Terengganu dulu Daudsu jadi pemain paling popular dengan pagenya yang bertimbun-timbun, kini giliran Luis Suarez pula. 'Jangan salahkan Suarez' Apabia ditanya apa sebab miss itu penalty ini jawapanya 'gua ingatkan padang macam gua main Copa America tu, masa tu player-player Brazil pon takde yang dapat score penalty'. 'Cuba kira piala kami' - fan Liverpool. Kahkahkah

Arsenal
Newcastle [0] - [0] Arsenal


Gua kesian kat team ni sebenarnya tapi apakan daya. Takder Fabregas takder Nasri, don't worry diorang beli budak chamberlain tu, tup-tup atas bench. Don't worry, kita ada Gervinho, tup-tup salah beli, bukan pemain bola tapi wrestler, 1st official match, 1 straight red card, not bad la kan. Apa lagi yang diorang nak gua pon tak tahu.

Chelsea
Stoke City [0] - [0] Chelsea

Antara team EPL yang paling angkuh, musim ni kami punya. huahuahua. Coach kami paling mahal, the next special one. huahuahua. Gua kesian kat Nando Torres, dia tahu dia tak boleh score gol, dia try assist, tapi assist-assistnya kebanyakannya mengarut dan takda gol terhasil juga dan dia still tak dapat credit. Macam dah kene sumpahan dah brader ni kan ? okay lah, tak bole ulas panjang pasal team ni, nanti ada yang marah yer dok ? kahkahkah

Manchester United
West Brom [1] - [2] Man Utd

'Menang nasib' - ayat pasti kelab cap ayam, kelab budak tadika dan kelab si angkuh, kehkehkeh. Menang nasib dapat berapa point ? seri betul-betul dapat berapa point ? game tadi dah cukup menunjukkan United sudah bersedia untuk julang piala lagi, lagi dan lagi. De Gea ditertawakan oleh mereka-mereka. Memang itu silap De Gea tapi ia satu pengajaran berguna, welcome to English football.

Itu saja dari gua kali ni, btw, untuk makluman Blog ni dah ada 2 orang admin, gua dan sorang kawan gua, so, kalau ada terbaca posting-posting yang menggunakan kata-kata sinis kat Man United tu bukan gua, admin sorang lagi, jangan pening lak, apa pun gua akan tetap pertahankan Man United. Don't worry, jika mereka gah sekarang, mereka akan tewas juga di akhir musim nanti.













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...