Tuesday, August 16, 2011

Jenis-jenis Fernando

Memandangkan gua tengah bosan dan gua ada terbaca kat SL ada posting pasal jenis-jenis Rafael di dunia, so gua nak post jenis-jenis Fernando pula. Geng-geng Chelsea mesti dah panas yer dok ? kehkehkeh

1) Fernando Gago

One of the best defensive midfielder dunia ! dulu la , sekarang gua dah jarang tengok di main, di Real Madrid mahupun Argentina. Antara punca 2 pasukan ni selalu kalah ? maklumlah Real Madrid sekarang ada Khedira kan ? gua respect sama dia ni 

2) Fernando Torres

Kahkahkah, mamat ni paling popular kat blog gua, entah kenapa gua 'minat' gila-gila kat mamat ni, gua pon tak tahu la apa dah jadi dengan dia ni, dulu masa main Liverpool best gak kan, datang Chelsea ni seakan-akan kena sumpah, ye lahh, 1 musim hanya 1 gol kalau tak silap, harga bukan main mahal, 50million tuuu. gua rasa dia dah lupa cara nak jaring gol kot, entah la

3) Fernando Morientes

Lu orang kenal tak brader ni ? mesti tak kan ? dia ni striker from spain, mula-mula dia main untuk Zaragoza, lepas tu Real Madrid berminat dah sign dia pada summer 1997 dengan harga 6.6million (bukan 50million) dan dia dilihat agak berjaya di Madrid dengan 182 apps dan berjaya subangkan 72 gol. Beliau juga pernah jadi tonggak Liverpool dan akhir sekali beaksi untuk marseille dan sekarang sudah bersara. gu tak pernah tengok dia beraksi live, tengok kat youtube jerr, ni cuba tengok video kat bawah ni haaa.



4) Fernando Alonso

haaaa , kenal kan ? driver F1 nombor 2 dunia ! gua minat dia ni daripada maikel sumaker tuhhh, kehkehkeh!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...