Wednesday, July 20, 2011

Sempoi : Harap rambut jer stylo

Rambut macam penyapu tapi kalah tak gune derr , kehkehkeh!
post kali ni sempoi je, boleh ? gua nak bukak cerita pasal tewasnya pasukan yang ada player pelbagai style rambut ni, Brazil. Sebelum Copa America gua anggap Argentina, Brazil & Uruguay sebagai pasukan pilihan tapi baru sampai quater-final dah tinggal Uruguay jer. Brazil & Argentina tewas di quater-final, pasukan yang lebih kurang jer, dari grouping tenat membawak nazak ke quater-final.

Dulu dengar jer nama Brazil sape berani lawan ? semua kecut kan ? ingat lagi Brazil masa era Ronaldo ? Rivaldo ? Cafu ? sama ke dengan Brazil sekarang ? jauh berbeza, baik dari style permainan dan style rambut. Ehh gua mau tanya, mana lagi penting, rambut atau kejuaraan ? kehkehkeh!


Kalau korang tengok game Brazil sekarang ni dah tak sama cam dulu, sekarang lau tengok Brazil main macam tengok SK Parit Buntal main jer. Gua rindu sama Brazil yang satu team skinhead bukan macam sekarang. Ada sekor tu rambut dah macam dibalun dek beruk ada yang sekor lagi tu macam kene gunting kat cikgu disiplin sekolah. kehkehkeh!


Akhir sekali, pasukan pilihan gua untuk jadi juara Copa America adalah Uruguay
lalalalala ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...