Friday, July 22, 2011

Sempoi : Chelsea & Benayoun

Betol ke logo ni ? gua tak biasa tengok logo Chelsea , kehkehkeh!

Pertama sekali gua nak ucap tahniah kat budak-budak Ong Kim Swee, walaupun ada sesetengah tu dah bukan budak kan. Tewas 0-1 di tangan Chelsea, siapa yang malu ? Malaysia ke Chelsea ? lagi pon gol tu korang pon tahu kan. Tapi takpe lah maybe brader linesman tu mengharapkan dapat jersey Drogba ke, dapat tali kasut terry ke ape kan, lantak lah.

Lu orang tengok tak brader 50million Chelsea tu ? memang lawak ahh kan, terkial-kial nak lepas defend Malaysia, gua tengok, Shahrul Azwari lagi bagus dari brader Torres tu, walaupun masuk agak lewat dan harga tak cecah 15 ribu pon, at least dia berjaya gak lepaskan cubaan bahaya. Brader 50M buat ape ? kehkehkeh!


Disebalik game semalam, gua respect sama penyokong yang 'boo' brader yahudi yang muka ala Angry Bird ni. Walaupun diorang pegi Stadium pakai jersey Chelsea, tapi Israel tetap Israel, memang terbaik, mesti brader Benayoun ni hairan kan, kenapa la die kene 'boo' dek penyokong sendiri, 'gua takder bawak bom pon' mungkin itu yang bermain dihati brader tu, kehkehkeh! 

Walaupun kali ni, dia berjaya lepas untuk masuk ke Malaysia, tapi jangan la harap red carpet derr, ye la, kalau kau bukan pengebom pon, rakyat Malaysia tetap akan boikot, kerana kau bangsa Yahudi, Malaysia kan negara pro palestine. Ko tak payah blame sape-sape la ko dapat layanan 'special' dari yang lain pon.

Gua harap korang tak ambik serius la post kali ni. Kalau ada fans Chelsea yang menyirap atau panas bontot dengan post ni, ape gua heran ? ni blog gua, kalau korang tak tahan korang boleh angkat kaki, jalan teros, belok kiri lepas tu sila pergi mampos. Kehkehkeh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...