Friday, September 16, 2011

United Vs Chelsea : Chelsea Side

#MuhdShamil

Chelsea di bawah manager baru, Andres Villas Buas Boas ni merupakan Chelsea yang baru, mereka kerap menyerang, main dengan high pace, no wonderlah diorang jadi the last hope. Tambahan pula dengan kemasukan Meireles dan Juan Mata yang bermain laju, mereka nampak sudah bersedia.

Dulu mereka main dengan Anelka, Kalou, Malouda dan Drogba yang dikatakan tua dan lembab oleh rakan sepasukan Fernogoal Fernando Torres. Sekarang mereka main dengan tenaga muda yang laju, ada Juan Mata, ada Sturigged, ada Torres (nak jugak dia ni)

Chelsea jugak mempunyai bahagian sayap yang paling hebat di England sekarang (selain Man Utd) itu pun kalau mereka exploit sepenuhnya kebolehan winger-winger mereka. Di tengah, mereka ada Meireles, mereka ada Essien, mereka ada Ramires. Lampard dah outdated, tua. 

Left & right back mereka pon memang gile, laju. Ahsley Cole dan Bosingwa yang berbahaya apabila naik membantu jentera serangan disamping kegilaan dan kepoweran David Luiz yang boleh score outstanding goal. Blunder masa lwn United letak tepi 

Apa yang penting bagi Chelsea, mereka perlu gunakan Sturrige sebaik yang mungkin, kerana hanya Sturriged dan Juan Mata yang dilihat mampu menghasilkan gol. Nak harapkan striker berharaga 5.0Million (kesalahan tempat titik perpuluhan disengajakan) bernama Torres ? come on la, what do you expect from a cheap striker like him ? 

So, it would be a tough game for both teams la, but, i'm very sure, United will get away with 3 points ! 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...