Thursday, September 1, 2011

EPL Transfers

#MuhdShamil


Mikel Arteta
From Everton to Arsenal

- Kepada penyokong-penyokong Arsenal, aku ada nak pesan sesuatu ni, seperti yang semua tahu, Arteta ni sorang lagi produk academy Barcelona, sama seperti Fabregas, jadi, janganlah terluka jika suatu hari nanti, Arteta juga rindukan tempat asalnya dan pergi join Fabregas di Barcelona.

Raul Meireles
From Liverpool to Chelsea

- Kalau dia ni jadi macam si Nando Torres aku tak tahu, Liverpool pon ape ke bangang sangat pegi lepas dia ni ? bukankah tiap kali korang nak cari gol, korang akan masukkan dia ni ? dan ia berhasil. Tapi takpe la at least Nando Torres ada kawan, sebab aku dapat berita dari Villa Boas dia kata sekarang dah takder orang nak kawan dengan Nando ni.

Craig Bellamy
From Man City to Liverpool

- Aku predict, dia ni sorang jer yang dapat kucar kacirkan Puyol and the gang selain si Suarez tu, nak harapkan Caroll ? puiihh, tapi aku cakap kucar kacirkan Puyol and the gang tu kalau Liverpool ni dapat masuk Champions League la kan yang aku rasa susah nak jadi kenyataan.

Owen Hargreaves
From Man Utd to Man City

- Yang ni aku tak tahu apa motif City ni haa, nak kata Owen ni main bagus, musim lepas dia tak main pon. Nak tunjuk duit banyak kot kalau tak pon buat amal, kesian kat Owen, tak der gaji kan jadi apa susah sign je la, apepun, Goodluck Owen !

Emmanuel Adebayor
From Man City to Spurs

- Semakin bangang la Spurs gamaknya, wait n see

Ashley Young
From Aston Villa to Man Utd

- Ini aku tahu, akan jadi antara Fergie's best signning, ye la, korang pon mesti dah tengok aksi-aksi menakjubkan dari mamat ni, crossing-crossing maut dia, gol-gol dia, dia ni dah jadi instane fans favourite di Old Trafford sekarang ni. 

Wesley Sneijder
From Inter Milan to Man Utd

- kahkahkah, aku masih bangang dengan mamat ni, dari awal sampai akhir main tarik tali dengan United,  last-last stay ngan Inter gak, tapi, I h8-2 say this, but we don't need him, we have Cleverley !




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...