Sunday, September 11, 2011

Sekitar Game EPL

#MuhdShamil

Bolton 0-5 Cempiyen

Seperti biasa, Cempiyen terus cemerlang, aku dengar budak-budak jiran tertangga bising kata si Aguero score hatrick, dah power sangat la ? dah ko sorang jer boleh buat ? korang tau tak, brader Rooney buat hatrick dalam dua game berturut-turut ? masa lawan Arsen8l dan semalam lawan Bolton, tu baru dinamakan power beb ! What Man City do, Man Utd can do it better !

Keeper ni ke main semalam ?
Stoke City 1-0 Liverpool

Apa ehh rasa tewas penalti dengan team kecik ? Apo kono eh jang ? katanya penyokong Liverpool, keeper stoke pakai ilmu hitam, betoi ka ? Suarez try, save, Adam try, save, Suarez try lagi, save lagi, nasib baik Suarez tak naik hangin, kalau tak, habis hancur bola dia try dengan gigi, ishh ishh ishh, Stoke City, power-power.


Arsenal 1-0 Swansea

Akhirnya, selepas dah tunggu 3 game, menang la jugak budak-budak tadika ni, jangan la cakap bangang sebab diorang menang 1-0 jer dengan Swansea, dah betol la tu, Arsenal dengan Swansea kan sama bangang, apa ade kesah ? Tengok tak gol si Arshavin tu macam mana ? gol macam tu pon celebrate bagai menang kejuaraan 19 kali ka ? puihhhh, btw, beli 5 menang 1, not bad la kan.

Cantik tapi bangang
Sunderland 1-2 Chelsea

Siapa score ? Terry dan aku lupa, lantak la, yang aku nak cite ni hahhhh, FerNOgoal Torres mana ? boleh say goodbye dah aku rasa, 'gua rasa gua tak dapat score sebab main dengan player tua dan lembab, dengan kehadiran Juan Mata, gua akan score' puihhhh. Btw, 1-2 dengan Sunderland ? ada hati nak menang liga. 

Tahukah anda kenapa Adebayor nampak bangang dalam gambar ni ?  tengok jersy
Wolves 0-2 Tottenham

Jaring gol on his debut, FerNOgoal Torres boleh buat ? Seperti yang korang tengok, team Ayam ni menang lawan kelab serigala ni. Best tak game ni ? aku tak layan, aku layan team yang tak power jer.

Uishhh, macammana boleh dapat byk sangat piala ni ? ohh,  jersey negara rupenye
Man City 3-0 Wigan

Setakat 3-0, tak power pon, dah la lawan Wigan, kalau dapat 5-0 tu boleh la nak cakap power.










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...