Thursday, June 23, 2011

Sedia Bersama The Red Warriors


Dikala pasukan-pasukan lain Liga Malaysia masih sibuk mencari calon pemain import yang bakal dibawa masuk ke pasukan masing-masing, Kelantan nampaknya sudah mempunyai beberapa calon seperti Josip Bonacin, Igor Radovanovic dan yang terbaru ialah William Oluremi John

Pemain kelahiran Amerika Syarikat ini membuka pintu perpindahan ke Kelantan setelah dia menyatakan berhasrat untuk bekerja dibawah presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA), Tan Sri Annuar Musa.

Pemain berusia 26 tahun ini boleh bertindak sebagai attacking midfielder dan foward, jika beliau diserap masuk ke pasukan Kelantan, ini pasti menjadi satu kelegaan kepada Dato' M.Karathu kerana beliau akan punyai lebih pilihan di barisan serangan yang akhir-akhir ini dilihat semakin tumpul selain terlalu bergantung kepada Norshahrul Idlan Talaha untuk menjaringkan gol.

Apabila penulis mengajukan soalan tentang mengapa beliau berminat untuk beraksi bersama Kelantan, ini jawapan beliau "Ur Club seems Great Ur team is Attaacking! The Club Approached My Agent! so I am only awaiting to hear something good! Malaysia Would be a fun place to Live and play"

Beliau tampak bergitu bersemangat untuk menjadi salah seorang dari keluarga besar The Red Warriors. Setelah meneliti video-video pemain ini beraksi, penulis yakin perpindahan beliau akan menjadi antara pembelian terbaik pernah dilakukan oleh Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA). Sudahkah anda lihat video-video tersebut ? jika belum , ia ada dibawah.

http://www.youtube.com/watch?v=n_QhfE4oTqY&feature=related

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...