Sunday, June 12, 2011

Apa Salah Daudsu ?

Edit gambar pandai pulak , pikir tak pandai
Kepada yang belum lihat gol tersebut , anda boleh lihat disini :



Penulis tak mahu ulas panjang pasala hal ini , sebab bagi penulis , itulah yang terbaik Daudsu boleh buat pada ketika itu , ada yang kata 'kenapa dia tak buang dengan kaki ?' cakap memang senang , cuba teliti segala aspek. Tekanan dari belakang oleh 2 pemain Terengganu dan Daudsu tidak mempunyai 1 saat pun waktu untuk berfikir cara untuk menyelamatkan pintu gol Kelantan. Itu yang TERBAIK ! 

Ketua jurulatih Kelantan sendiri ada mengeluarkan kenyataan "Dear Fans, Daudsu was fantastic throughout the game. He handled Ashari of Trengganu welll until the last injury time own goal . The fighting spirit dropped to zero because it happened 30 second before time. 8 minits of injury time. We have to play 30 minits extra time under such situation. What a tragic situation the team has to face." Penulis tidak sedikit pun menyalahkan Daudsu atas kekalahan semalam.


Apa dia boleh buat selain cuba tanduk keluarkan bola tu ?


Anda kenal Carles Puyol ? mesti kenal kan ? pemain pertahanan pasukan terbaik dunia , Barcalona. Pemain yang menduduki tempat ke 48 dalam carta pemain yang mendapat gaji termahal. Beliau juga pernah menjaring gol sendiri ! tak percaya ? tengok video dibawah 



Ni ada lagi , kenal John Terry ? Kapten Chelsea , dia pun ada jaring gol sendiri beb ! tengok video ni 




Jom lihat page-page di Facebook tentang Daudsu :

Apapun , layan lagu ni dulu , hehe 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...