Saturday, October 29, 2011

Ringkas : Amirul Hadi Sah Sertai TRW ?


Selepas pengakuan keluar dari Selangor, Amirul Hadi mengeluarkan pula kenyataan bahawa dia akan beraksi bersama pasukan Kelantan untuk musim 2012/2013 nanti.

Hal tersebut dinyatakan menerusi laman Twitter milik beliau. Pada pandangan penulis, penghijrahan Amirul Hadi Zainal daripada Selangor masuk ke Kelantan adalah sesuatu yang PASTI dan SAH. Tapi ingat, ini hanya pendapat peribadi penulis.

Kenapa penulis bergitu yakin. Mana taknya, kenyataan demi kenyataan dikeluarkan oleh Amirul Hadi, info-info dari sumber rapat Persatuan Bolasepak Selangor (FAS), sumber daripada rakan-rakan blogger, rakan-rakan yang berada 'dalam' Persatuan Bolasepak Kelantan (KAFA) dan daripada rakan rapat Amirul sendiri mengatakan bahawa beliau akan sertai The Red Warriors.

Namun, penulis tidak berani mengeluarkan berita rasmi mengenai khabar angin ini, jadi, sama-sama lah kita tunggu pengumuman rasmi daripada pihak Persatuan Bolasepak Kelantan (KAFA) menerusi presidennya Tan Sri Annuar Musa selepas berakhirnya saingan Piala Malaysia 2011.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...